♕♕ازدواج مزدوج!!♕♕
نوشته شده توسط : ilena

 حتما با دیدن اسم عنوان این مطلب تعجب کردین ولی این یکی از سوتی هایی بود که من امروز سر کلاس ریاضی دادمانسان جایز الخطاست اشکالی نداره بابا

تازه خانم کلاگری می خواست بهمون اتحاد مزدوج یاد بده من گفتم ازدواج مزدوج!!!!

حالا خوبه من حواسم به درس بود ولی ماشالا الهام و ونوشه(یکی از هم کلاسیامون) اصلا پرت بودند...

داشتند تو عالم خودشون سیر می کردند و سلطان قلب ها می خوندن!!!

حتما از منم انتظار داشتند این طوری برقصم:

و خبر خیلی مهم این که.....یکی از هم کلاسیامون پسره!!!!!!یعنی ۲ جنسه است...

خودش و پارمیس که ناراحت ان  

ولی خیلی چیز جالبی بود و تو کلاس همش بحث پردیس بود...

امشب تو کلوب خیلی کار کردم...اینجا دیگه حوصله نوشتن ندارم...شرمندهیعنی  با دینا جون و الوسا جون بودم و داشتیم گپ میزدیم...  

اویاسومی ناسایی(شب بخیر به ژاپنی)

 





:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 64
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 11 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: